Zanim zadzwonisz, dowiedz się co warto wiedzieć.

Przed dokonaniem zgłoszenia. Prosimy zapoznać się z poniższymi wskazówkami.

  • Podstawową informacją, którą prosimy podać, jest producent i model pralki, która uległa awarii. Informacje na ten temat można odnaleźć na panelu pralki, tam gdzie znajdują się pokrętła i przyciski sterujące.

 

  • Następnie, prosimy opisać, jak najlepiej się da, objawy awarii sprzętu.

 

  • Kolejną informacją o jaką poprosimy to Państwa adres oraz numer telefonu, pod którym będziemy mogli się z Państwem skontaktować. Bardzo pomogą mam również wszelkie wskazówki, które ułatwią mam dotarcie do Państwa, w szczególności gdy dojście pod wskazany adres jest utrudnione (np. wejście do budynku znajduje się przy innej ulicy niż adres mógłby na to wskazywać). Wspólnie zaoszczędzimy w ten sposób czas.

 

  • Na końcu trzeba uzgodnić godziny naszej wizyty. Zawsze podajemy trzygodzinny przedział czasowy (np . między 11 a 14), w którym do Państwa zawitamy. Przeważnie docieramy jak najwcześniej, jednakże nie zawsze jest to możliwe. Prosimy dowiedzieć się jak inni domownicy dysponują czasem, gdyż czasem zdarza się, że można by Państwa odwiedzić w okolicach południa a nie koniecznie w godzinach gdy wracają Państwo z pracy. Zdecydowanie przyspieszy to naprawę.

 

Będziemy wdzięczni za zastosowanie się do podanych wyżej wskazówek ponieważ nam ułatwi to kontakt z Państwem a Państwu pozwoli na szybkie uporanie się z problemem zepsutej pralki.